Opinionsblogg

Tottis tårar är också mina.

Jag bara gråter.

När Totti kramar sin familj, framför alla de där 72000 som stannat kvar går det inte att hålla tårarna tillbaka. 

 

Jag gråter som ett barn.

Det är tusen känslor på samma gång. Totti har varit en del av våra liv varje vecka i tjugofem års tid. Hans avsked till fotbollen är också vårt eget avsked. Hans tårar är också våra.

Vi är i detta avsked tillsammans.

Att se honom ta de där ärevarven inne på sitt älskade Stadio Olimpico är det vackraste, sorgligaste, innerligaste och värdigaste jag sett på flera år.

Det är det mäktigaste jag sett på evigheter. Det är det starkaste jag sett på väldigt, väldigt länge.

Jag är så oövervinneligt stolt att jag fått vara en del av den här kärleken. Jag är så stolt att jag fatt ha Totti som min apostel, min ambassadör, min lagkapten.

Jag bara gråter.
Tack Totti för allting.

Det finns kärlek som aldrig tar slut.

 

Kommentarer

#1 - THERESA

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskastare som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: [email protected] du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) Kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
Genom [email protected]

#2 - ASELM

Jag är Aselm Tosin från USA, jag vill dela ett vittnesbörd
om mitt liv för alla. Jag var gift med min fru George
Vivian, jag älskar henne så mycket vi har varit gifta i 5
år nu med två barn. När han gick på semester i
Frankrike menade han en man som heter Muir 15B, hon
berättade att hon inte längre är intresserad av
äktenskapet längre. Jag var så förvirrad och söker hjälp,
jag vet inte vad jag ska göra förrän jag träffade min vän,
mr William och berättade för mig om mitt problem. Han
berättade att jag inte skulle oroa mig för att han hade ett
liknande problem tidigare och presentera mig för en man
som heter Dr Ade, älskar att stava, som stavar på
hennes ex och tar henne tillbaka till honom efter 2
dagar. Herr William ber mig att kontakta Dr Ade älska
stavning för hjälp. Jag kontaktade honom för att hjälpa
mig att ta tillbaka min fru och han ber mig att inte oroa
mig för att gudarna till sina förfäder kommer att kämpa
för mig. Han berättade för mig om två dagar att han
kommer att förena mig och min fru tillsammans. Efter
två dag ringde min fru och sa till mig att hon kommer
tillbaka för att söka saker med mig, jag var överraskad
när jag såg henne och hon började gråta för förlåtelse.
Just nu är jag den lyckligaste mannen på jorden för vad
den här stora stavningskastaren gjorde för mig och min
fru, du kan kontakta Dr Ade email
[email protected]. Han är den bästa
stavningskastaren som är mycket kapabel att hjälpa dig.
tel. 2348148487280 webbplats

Kommentera