Opinionsblogg

"Hej. Vi är svenska regeringen."

"Hej. Vi är svenska regeringen. Vi avskyr Ryssland. Vi avskyr Israel. Vi avskyr dock inte vissa diktaturer i Mellanöstern för dit åker vi gärna och böjer på nacken för fascismen. 

Sade jag att vi hatar Ryssland? Jättemycket hatar vi Ryssland. Men vi har ingen ryggrad. Vi krälar som maneter över tillvaron. Vi ljuger och har oss. Vi är inte riktigt att lita på. Men vi hatar Ryssland. Vi tycker det är förskräckligt att VM går i Ryssland. Det är hemskt. Så vi bojkottar VM. 

Fast bara utåt. Bara som fasad. För vi följer så klart VM. Vi älskar när Sverige vinner. Men vi hatar Ryssland. Vi bojkottar officiellt hela den där skiten. Usch. 

(En telefon ringer...)

Va? Är dom? Vann dom? Åttondelsfinal säger du?
Mot Schweiz. Vad tycker vi om Schweiz?
Men VM går i Ryssland ju och vi...Okej...

Ja... Hej igen. Vi är svenska regeringen och vi hatar att VM går i Ryssland. Men nu ska vi åka dit och stötta Sverige i VM. 

Vi bojkottar inte längre för Sverige vinner. 
Sade jag att vi saknar ryggrad?

Snart är det val.
Hej då."

Kommentarer

#1 - Anonym

Säg det till alla som överväger att rösta på detta skit 💩 parti (s) . Att det är sånt här de stödjer eftersom den enda värdegrunden de här är hyckleriet. De tror förmodligen snarare att dubbelmoral är nånting som är dubbelt så bra.

#2 - Theresa

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom, men jag är den typ som aldrig trodde att jag stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. Hans email: {[email protected]} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) Bindande stavar
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare.
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {[email protected]}

#3 - Eniko Cuciurean

Jag vill använda detta medium för att vittna om hur jag kom tillbaka till min ex man efter skilsmässa, jag och min man har varit gifta i 8 år med 2 barn, vi har varit en lycklig familj. Förra året förändrades hans beteende mot mig och barnen, jag misstänkte att han träffade en annan kvinna utanför sitt äktenskap, när jag konfronterade honom, han hotade att skilja mig, jag gjorde allt jag kunde för att göra gångjärn rätt men allting till nytta tills jag såg ett inlägg på ett "kärleks- och förhållningsforum" om en stavningskastare som hjälper människor att kasta stavning i äktenskaps- och förhållandeproblem, när jag kontaktade denna stavningskanal via e-post, hjälpte han mig att kasta en re-union stavning och min man ändras och kom be om ursäkt för mig och barnen. Kontakta denna stora stavningskanal för ditt förhållande eller äktenskapsproblem via detta email: [email protected] Whatsapp eller Viber +2348133261196. Lycka till.

Kommentera